🌻🍀🔥💞🌼
think in G Cloud
My thinking Cloud

Voet en kop bij stuk houden

Dit stuk gaat over het stuk gaan op voet en kop op ga weer staan nieuw in woord gebracht bij deze als mijn "fenomeen".
Oftewel een hoop op de kop op de voet gevolgd door en na en elkaar heen en weer gestaan en gegaan en gedaan.... echter.... het cirkeltje wordt steeds kleiner, gaat van buiten naar binnen (op de kop) in plaats van het meestal gebeurende volgens mijn.... nou ja.... volgens mij........ binnen naar buiten??
Hoewel.... niet wetende, dat dit schrijf tussendoor breek punt idee, in daad zoveel zou.... uhhh.... opleveren???
Ach... geen getwijfel dit keer over woorden, ga ik proberen hoor, dit keer schrijven met het toetsenbord op de computer, surfend over het wereldwijde netwerk van....... 
Geen getwijfeldheden, wel een stilte na de storm....
Maar dit beter als en dan het voor mij bekende, helaas... ??? Nog wel helaas, maar dit kan ik natuurlijk helemaal zelf ook weer veranderen, nee niet WEER veranderen... gewoon, veranderen.... het is immers nog niet gehappened to be a fantasy becoming real in a awaken with my eyes wide open and my head up in the clouds or in the air that I breath......


Well, wel, wel..... dit is nog zo'n gek idee niet.... nee, nee, niet zo verkeerd gek, maar gewoon te gek zijn op het creeeren van dingen allerlei al komende ze uit mijn minded brei.... in elkaar gehakt met stiksels van de net pas uit het heden, uitgeleefd tot door naar terug nu in 't verleden.... de maand... mei!!!!

In mei leggen alle vogels een ei, dit ga ik even gebruiken al citerende uit het register in mijn gedachten.... behorende bij "het aangeleerde:.

Mijn ei.... kwam uit mij in mei......
Was er zo ineens.... ik kon er eerst niet bij....
Maar was ik aan het dromen...
Binnenin en nooit gedacht...
Dat ik uit mijn dromen, nooit was gekomen...
Werd ik door van mijn stuk gebracht..
Maar niet alleen dat stuk ging breken...
Ook mijn evenwicht brak door...
De schaal van 1 op 100....
Gaf aan mijn vragen, gewoon gehoor....
Ze kwamen en ze gingen...
Bizar en snel, maar ik bleef zingen...
Als een vogel fluitend...
Bij iedere nieuwe dag....
Zingen over wolken
Bij elke zon die ik daarin achter zag
Ik stond en ik gleed
Bestond en ik deed
Maar door met leven
Tenminste in gedachten leefde alles volop dat echt wel
Maar de gelukkige tijd van mijn gegeven
Omhulsend in lichaam en blij van geest
Ben ik niet anders, als bij mijzelf geweest
Nooit alleen, zo voelde het als ik er weer naar kijk
Het geeft niet, wat een zonden, als ik over mijn veren strijk
Die moest ik even toevoegen
Dat ei moest ik even kwijt
De ei met de surprise
Van de lach,bevrijdt

Zelfs als het lijkt te eng is
Geworden en begeeft
In de dagen van jezelf
Die je nu achteraf, toch echt hebt doorleeft

Nu is de morgen over
En gisteren voorbij
Maar in gedachten broedde ik
Zojuist dit mei ei van mij
Naar het beeldscherm van de computer
Waarop ik zojuist met het toetsenbord verbonden
Vingervlugheid zei:
"Lieve alle mensen, dieren en het groen,
in leven wil ik wensen, alle liefde en geluk en hier ook als jullie blieft:
"van mij uit mei en nu voor in juni, voor allen..... een hele dikke, virtuele...... zoen!"









Reacties

Populaire posts