Ghostbusters

In the Name of Love?

Wat is in een naam, dat ik niet weten kon

Ik mij van binnen naar buiten, aan 't draaieren ben begon

Als een plaat voor je kop uit een liedje

Geef ik hier een versnelde Heart Beat weer

Teken voor dit punt een vergeetmenietje

Want met kunst ik creƫer


Komen ook de bange dromen

In de Flow van Healing

Want dat bange doet mij schrikken

Afgeschoten als een pijl

Snel van mij af vandaan gegaan

Dan verdwijnt ik heb bestaan

Langs de lange Lindelaan

Leerde Liesje Lotje lopen

Van toen af mocht je gaan


Eigenheim ben ik die 2 gelijk                   Creatie van mij/Ilse Talman/ is I.T.

Enkel lichaamsscheiding

Energie toewijding

Heiligdom kan alleen maar

Vol bestaan dus spiegel je bij mekaar

Eind en begin

Plus en een min

Dan krijg je natuurlijk: Us!!!!!

Reacties

Populaire posts