Cake maken met olie in plaats van boter

Wanneer de voedselvoorraad bijna op is, slaat de creatieve geest toe


En toen..... was de boter o... uh... er niet


Honger heb ik.... de voorraad in mijn kastjes en waar dan ook in mijn huis is heel schaars.
Het is gelukkig vandaag aangevuld met eieren, 6 stuks, een pak melk en... brood!
Nu heb ik nog wel bloem en suiker... ja poedersuiker wel, 3 bussen of hoe heten die dingen eigenlijk, die kokers met deksel en vloer, maar goed...
Boter heb ik helaas niet meer, ook geen broodsmeerboter meer bijna....
Dus..... ik kijken op internet of er ook ervaring wordt gedeeld wat betreft het bakken van een cake met olie in plaats van boter, want olie heb ik wel, een bijna hele liter fles vol.

Gevonden!

Jippeeee gevonden!!!!!

In plaats van 200 gram boter, 180 ml olie.
Nu.... ff proberen natuurlijk!!

Terug met een gehaald verhaal 


Reacties

Populaire posts