22:22 uur op 22-12-2018

Leek me nou een mooi moment om een post te doen. Het gaat over hetgeen het is. Ja zoiets..... het gaat over: 22:22 uur op 22-12-2018 op het idem dito moment. Het moment verteld zichzelf..... heerlijk weer hier boven op de wolken in mijn schitterende droomwereld. Niet slapen en toch dromen. Dat leek mij nou de perfecte plek om mooie lichte stralendheid van fijnheid in gevoel en beeldgedachte dromen te beleven. De slapende variant is dusdanig verdoofd door het 1 of ander voor mij op dit moment nog onbekend, dat de nachtmerries daar hun gang gaan. Of het werkt net andersom, dat de verdoving door de nachtmerrie traumatisering intreedt/wordt geactiveerd.... wordt beleefd. Beide droomwerelden beleef ik. Doch niet iedere beleving is hetzelfde als de/een andere beleving. Dus.... ga ik met sub indelen, mocht ik er ooit daadwerkelijk een indeling van uit gaan werken op een dergelijke manier. Voor nu is in ieder geval niet meer wat net was is nu geschiedenis. Hoppa, heel handig, pling, ploing, pleng.... is gearchiveerd voor ik het bedenken kon. Maar het echte bedenkwerk is lijkt mij niet een gelijktijdig kunnend iets toch?? Bedenken doe je van nu naar de toekomst, blijvend in het nu... heb ik erbij in gedachten verbeeld/ingebeeld. Een soort snake idee was het beeld, dat ik erbij kreeg. Ken je dat spelletje, die eerder in ieder geval op de Nokia telefoon als ingebouwd spelletje zat. Was helemaal in toen. Ik was er ook vrij goed in geloof ik, tenminste haalde ik het tot level.... 11? Geen idee ook eigenlijk. Maar de gedachte is mooi en in dit geval geeft het geen schade voor/aan andere dingen etc. dus.... laat maar mooi gaan bestaan, achter mij aan, bedacht ik me......

Reacties

Populaire posts