mirror consciousness

mirror consciousness 



Spiegeltje, spiegeltje aan de wand


spiegeltje, spiegeltje aan de wand wie heeft zijn ware reflectie in de hand wie kan er kijken wie kan er zijn ondanks de weerstand, de angst en de pijn wie durft het aan in de strijdt als zich zelf te zijn? wie durft te wagen in het kwetsbare veld waar zichtbaar een breek te maken openbaart in zorgen voor en om elk ander gedachten zijn jouw zijn in aller wat is allen is 1 1 zijn als jij met jezelf en je altijd zijnde onbekende niet herkende nog niet eerder zijn geweest maar toch voelend als het zijnde jij in aller 1 heid bent geweest en altijd zijn zult wezen je geest laat doen herrezen uit de tijd dat je nog niet was kon zijn dat je ziet terug kunt halen in je lichaam zijnde breekt het nog geen wet van jou om je gevoel te verplaatsen angstig waarnemend vast in vastklampen vastgezet en vast te zijn in lichaam en in geest waar je bewust kunt worden van als mens vast op je plek overal zijnd vast staat dat vrij geen begin en geen einde .................... heeft ik als mens in hier en nu sta vast op aarde als individu niet zal ik wenen om onmacht te vullen gevoel laat mij weten dit nooit te kunnen zullen vergeten is een gave een vaardigheid op zich die pas bewust een aarde is als ware eigen is bewust een keuze maken kun je pas wanneer je kent waar de keuze zich in ligt te zijn als een geheim gemis en onbegrip verward ineens te zijn niet enkel het zijn maar verlicht door zonlicht krijgt gezicht wordend eigen mijn 
aarde ik al eerder dan niet zoals ik denken kan niet zoals ik weet voor nu ben ik een glimpje licht bewuster van mijn licht gewicht

Reacties

Populaire posts