De wereld van mijn dromen..


Ik vloog over de huizen
Keek neer op iedereen
Speelde een spelletje met een paar vleermuizen
Vloog verder, weet niet waarheen
Ik zag de wereld onder me
Die zelfs de nacht de kans niet gunt
De wereld even stil te zetten...
Zodat je even rusten kunt

Een wereld waarin tijd het enige is
Dat altijd blijven zal
De tijd die iedereen zal beletten
Te blijven liggen na een val..
Stil te blijven staan bij een moment
De dingen waar je zo aan went

De tijd zal zoveel momenten wissen
Momenten die nog komen gaan
Zul je ook weer moeten missen
Net zolang tot je geheugen slechts
Nog maar een paar momentjes kent..

Ik vloog over de straten
Verlicht door de opkomende zon
En niemand die heeft in de gaten
Hoe dit alles hier toch komen kon..
Zou de zon ook opgekomen zijn
Toen de wereld aan zijn eerste dag begon?

Ik liet me zakken op de grond
Ontdeed me van mijn vleugels..
Waarmee ik even vrij kon zijn
En deze wereld vond..
Ik keek nog even om me heen
Besloot om gauw eens weer te komen
Naar de plaats waar alles even kan
Volgens je eigen levensplan

Maar ja... dat zijn maar dromen

Reacties

Populaire posts